Produktet

Produktet

CapMedia er udviklet hos Sjællandske Medier, og er anvendt siden 1993. CapMedia udvikler sig løbende i takt med at der opstår nye muligheder og trends i medie markedet, således at det passer til nutidens produktion.

CapMedia er udviklet i tæt dialog med kunderne og tager udgangspunkt i de behov som brugerne har. Systemet er derfor nemt og enkelt at bruge.

Der udvikles konstant på systemet og vores ønske er at udvikle det brugerne ønsker og tilpasse os de nye krav til funktioner som medierne har brug for. På den måde kan vores kunder reagere optimalt på de nye tendenser i skiftende markeder.

I 2007 blev det muligt for andre mediehuse at købe CapMedia, og første kunde, Den Sydvestjyske Venstrepresse, købte CapMedia i 2008. De producerede hver uge 2.500 annoncer og 800 sider.

I 2010 købte Midtjyllands Avis CapMedia-systemet. De startede med at anvende side workflow d. 1/10 2010, og fuld produktion på CapMedia d. 1/1 2011. Alt data fra 2009 og 2010 blev konverteret fra Tieto’s MPress (nu Cross-Ad) system til CapMedia, så alt information om tidligere produktion kunne genfindes – herunder statistikker, priser, materialer, annoncer o.l.

I 2012 har vi kunnet byde FrontMedia og Bornholms Tidende velkommen som kunder.

I det tidlige forår af 2011 kom CapEdit til verden. Et artikel-, telegram- og billedsystem som er en integreret del af CapMedia. Det arbejder efter samme simple og effektive princip som resten af CapMedia.

I 2014 kom Aars Avis med ugeaviser i Aars, Aalestrup, Salling, Spøttrup og Vodskov på CapMedia.

Danmarks Jægerforbund blev kunde sidst i 2015 og begyndte at producere deres månedlige magasiner Jæger og Medlemsbladet i 2016.

Med en ny funktion til at producere sider med artikler og billeder på forskud, er de nu i stand til at udsætte beslutningen om antal sider i magasinet til sidste minut.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.